Deze website maakt gebruik van cookies om uw surfervaring op onze website makkelijker te maken.
Meer informatie
FAQ
Hoe kan ik de VLAM brochures bestellen?
1/ Publicatie zoeken & selecteren:
Al onze beschikbare folders vindt u terug onder de rubriek webwinkel. Deze folders zijn onderverdeeld per categorie: keuken - gratis recepten, keuken - kookboeken, tuin, diversen,...
Als u een publicatie wenst dient u de knop [bestellen] aan te klikken.
U kan ook kiezen om onze publicatie te downloaden, hiervoor dient u de knop [download] aan te klikken.
Het is mogelijk om meerdere folders te bestellen. Wanneer u een folder besteld hebt, kan u gewoon verder winkelen door de knop [verder winkelen] aan te klikken.
2/ Bestelling controleren
Als u alle gewenste brochures hebt geselecteerd, controleer je best je bestelling.
Dit kan door de knop [bekijk winkelwagen] aan te klikken.
U kunt in dit scherm uw bestelling nog wijzigen: het aantal exemplaren aanpassen, publicaties verwijderen of de bestelling annuleren.
Is uw bestelling naar wens, klik dan op [bestellen]
3/Adresgegevens invullen:
Vul op het bestelformulier uw adresgegevens juist in .
Dit zijn gegevens die VLAM nodig heeft om uw bestelling correct te verwerken.
Indien deze gegevens niet correct worden ingevuld, is het niet mogelijk om uw bestelling te verzenden.
Velden die verplicht dienen ingevuld te worden, zijn gemarkeerd met een *.
4/Bestelling bevestigen
Uw bestelling wordt doorgestuurd naar de dienst die uw bestelling verzendt.
U krijgt een bevestiging via e-mail. Hierin zullen ook de betalingsgegevens staan, indien u een betalend item hebt besteld.
Kan ik voor mijn bestelling een factuur ontvangen?
Als u een factuur wenst voor uw bestelling kan u dat vermelden bij de mededeling als u uw bestelling in onze webwinkel plaatst.
U kan da ook via mail : webwinkel@vlam.be
Gelieve wel uw btw of klantnummer mee te delen.
Worden alle zendingen in 1 pakket geleverd?
VLAM probeert zo veel mogelijk de bestelde folders in 1 pakket te verzenden om zo de verzendingskosten te drukken. Indine dit niet lukt ( bijvoorbeeld affiches worden afzonderlijk in een posterrol verzonden) wordt uw bestelling opgesplitst in meerdere pakjes.
Het is dus best mogelijk dat beide zendingen niet gelijktijdig toekomen.
Dien ik verzendingskosten te betalen?
VLAM hanteert het principe dat gratis materiaal ( posters, folders,..;) kosteloos verzonden wordt aan de consument.
Wannneer je een betalende folder bestelt, wordt er een verzendingskost aangerekend afhankelijk van de aard van de bestelling ( grootte bestelling, bestemming,..)
Vooraleer u uw bestelling bevestigt ( in het winkelmandje) gaat u duidelijk de verzendingskost zien staan.
U kan op dat ogenblik beslissen of u deze bestelling wenst door te laten gaan, of te annuleren.
Hoe respecteert VLAM de privacy van mijn gegevens?
VLAM respecteert de persoonlijke levenssfeer van de gebruikers.
Uw persoonlijke gegevens worden vertrouwelijk behandeld en worden enkel gebruikt om de aanvragen van publicaties zo efficiënt mogelijk af te handelen.
Uw gegevens worden niet bekend gemaakt aan derden en worden ook niet voor andere doeleinden gebruikt.